Helgus.

Det har varit en skön helg trots mycket jobb.
När jag jobbat klart i fredags gjorde jag och Irma vår insats i pappas film. Det innebar bla. att jag fick en tårta upptryckt i ansiktet, haha, en go känsla jag länge drömt om. Sen tog jag mig hem till Thea och tog en sväng upp på hennes vind. Där fann jag till min förtjusning ett gammalt nattduksbord som ingen ville ha,så det tog jag med hem! Det ska nu slipas ner och målas om - eine kleine projekt! Efter att jag grundligt inspekterat fröken Wälemarks nya place åkte vi hem till Lenny för en undebart rolig spelkväll. 3 lag: Anders & Calle vs. mig, Sofia & Thea vs. Noa & Lenny. Gissa vem som vann? Ja helt rätt.
Jobb hela lördag, disco avslutade vi med för de goa barnen. De var uppklädda och spända - otroligt söta!
Vidunderligt trött blev jag och Sjul sedan bjudna på god middag hos familjen min. Senare kollade vi film med Anders & Sofia, en intressant sådan.
Idag har det varit jobb igen och jag känner mig riktigt mör. Irma har varit här hela kvällen och vi har poppat popcorn i kastrull!

                   
                         Det var kallt...

                   


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha myyyysigt

2009-03-09 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0